פיתוח אסטרטגיה להשקעה בקהילה

מתן יסייע לכם בגיבוש הנושא או הנושאים החברתיים בהם תשקיע החברה, בהתאם למטרות שתציבו ולתרבות הארגונית שלכם, ליצירת אחריות חברתית תאגידית:

  • בחירת הנושאים החברתיים להשקעתכם בקהילה. לצוות מתן ידע מעמיק על הצרכים החברתיים והיכרות קרובה עם הארגונים המטפלים בהם (לינק לשער ארגונים חברתיים) . כך נוכל להציע לכם קשת רחבה של נושאים על פי העניין שלכם ושל עובדיכם, וכן נושאים המתאימים לליבה העסקית, לתפיסה השיווקית של החברה ולערכיה, אשר יחד יוצרים אחריות חברתית תאגידית..
  • הכנת תכנית עבודה שנתית להשקעה בקהילה, הכוללת מגוון הזדמנויות (תרומות, התנדבות וכד') למפגש עם הקהילה, במטרה להפוך את האסטרטגיה לפעילות עם נראות לאורך השנה, תוך שיתוף כל בעלי העניין.
  • איתור השותפים הקהילתיים, הפועלים בתחומים החברתיים בהם בחרתם. אנו מתחייבים למצוא את הארגונים המתאימים ביותר עבורכם (תחום חברתי, מיקום, יכולת קליטת התנדבות וכד') כדי לפתח ביחד שותפות בעלת משמעות לכם ולארגון. (לינק לבמי משקיעים).
  • שיתוף עובדים ומנהלים בגיבוש אסטרטגיית אחריות חברתית –על ידי ועדת היגוי חוצת חברה המשלבת עובדים מדרגים ומתחומים שונים ומסייעת בקבלת ההחלטות ובהפצת המסר בחברה
  • תקשור הפעילות הקהילתית לכל בעלי העניין בתוך ומחוץ לחברה, בסיוע גורמי התקשורת והשיווק שלכם.

ואם כבר יש לכם אסטרטגיית אחריות חברתית? נוכל לסייע לכם להעמיק ולהרחיב את הפעילות, ליצור שותפויות חדשות, להוסיף הזדמנויות כגון: תרומות, התנדבות ועוד להעמקת המפגש בין העובדים והקהילה, לתקשר ולשווק את הפעילות לבעלי העניין השונים ועוד.